Ontbijtservice - de feiten

Ontbijtservice,

Aan allen die er een kochten nog eens een dikke merci. Hieronder komen jullie te weten waarom het toch niet zo eenvoudig was als jullie misschien denken...

Zaterdagavond, perfecte voorbereiding, Owen’s surimisla en verse tonijnsla maken, kaas en hesp verpakken, …. Alles verliep vlot, veel helpers, goede sfeer, alles was en ging tot in de puntjes in orde zijn.

Zondagochtend 06u15. De eerste auto arriveerde aan de kantine en merkte op dat de deur open stond. Paniek!! Op het eerste zicht niets erg, tot de ijskast opengetrokken werd. Alle, maar dan ook alle potjes met ZELFGEMAAKTE tonijnsla, surimisla en kaas waren weg. Nog meer paniek!! Al ons voorbereidend werk voor niets! Uit frustratie werd het park overgoten door scheldwoorden en doorzocht naar tonijnsla, surimisla en kaas. Daar vonden we onze slaatjes. Al ons werk van de dag ervoor te niet gedaan!! Omdat een Breaker zich zomaar niet laat kennen, zijn we met zijn alle als een gek – opnieuw - tonijnsla en surimisla beginnen maken met de overschot van de eieren, tonijn,… die nog over waren. De kaas en nog het ander deel van de slaatjes hebben we te danken aan een slager in de buurt die ons direct wou helpen.

De mandjes waren misschien een beetje te laat bij sommigen, maar nu weten jullie ook waarom. Toch bedankt voor het begrip van iedereen.

Bedankt aan alle helpers en in het bijzonder nog even aan Jan en de papa van Els voor jullie spontane hulp!! En Katrien, jammer van je fiets, maar we vinden hem terug!!!